office@itexclusiv.ro 0766.677.047
Let's talk business
Hai la noi la o cafea!
Știm că SEO "este greu"...
Dar merită fiecare cent investit inteligent!
...iar noi facem asta încă din 2008 !
0766 677 047 office@itexclusiv.ro

Cauți rezultatele pozitive și palpabile ale serviciilor de Optimizare(SEO) ?

SEO linkuri

Optimizarea făcută bine, poate înlocui o campanie CPC costisitoare

optimizare black

Prin optimizare indexăm și cuvintele cheie derivate din cele principale

optimizare link

Tratăm fiecare campanie cu aceași implicare și atenție la detalii

01

Optimizare Site Web - SEO: Cea mai Puternica si Stabila Promovare

   SEO (Search Engine Optimization) înseamnă „optimizare site web” pentru motoarele de căutare și urmărește creșterea relevanței și calității informației dintr-un site web, dar și indexarea acestuia în motorul de căutare Google™.
   Optimizarea web puternica și stabila a fost, este și va rămâne pentru mult timp, instrumentul fundamental de promovare în marketing-ului online. Vărful acestei metode de promovare esențiale este atins atunci când un site web a ajuns pe pozițiile de top, pe cuvintele cheie competitive și importante din acel domeniu de activitate.
   Puțini dintre cei care se consideră specialiști SEO au în vedere că este necesară o optimizare totală a site-ului web: de la imagini și content la ultimele trenduri impuse de Google, totul trebuie să fi îmbunătățit pentru o poziție fruntașă.
   În plus, o "Optimizare puternica" înseamnă conținut relevant prezent nu numai pe site, ci și valorificat prin asocierea stabila a afacerii tale cu multe alte backlink-uri din exterior.

   Google™ recompensează efortul de a oferi conținut fiabil și alternativ vizitatorilor tăi, iar înțelegerea promovării organice a unei afaceri în motorul de căutare, este cheia succesului atunci când concurența online este acerbă.
   Prin serviciul de optimizare site web avansezi în ierarhia motoarelor de căutare și devii ușor de găsit de către toți utilizatorii în online. Pentru că știm nu doar teorie când vine vorba de SEO, dar o și aplicăm cu succes, clienții noștri au ales să revină pentru proiecte de web design și servicii de optimizare site web și ne-au selectat drept colaboratori pe termen lung pentru că am fost capabili să le aducem rezultate concrete.
   Uită de campaniile de marketing învechite și mesaje pe care nu le citește nimeni. Minimizează-ți cu succes cheltuielile de publicitate optimizându-ți site-ul şi crescându-i influența în mediul online, apelând la noi, specialiştii ITeXclusiv.ro !

   Din punct de vedere UX, adică al utilizatorilor, aceştia trebuie să înțeleagă uşor informaţia sau contentul din site-ul tău web deci practic să gasească imediat ceea ce caută, prin cuvântul cheie targetat. Viteza de încărcare este de asemenea foarte importantă, iar aici știm cel mai bine ce trebuie să facem pentru a imbunătați viteza web site-ului tău, știm ce înseamnă Google PageSpeed Insights™ pentru ca suntem web developeri cu adevărat. Deci, tehnicile SEO ajută să fii indexat mai bine, iar dacă te întrebi în ce măsură ai un site web optimizat, trebuie să-ți răspunzi cel puțin la câteva întrebări:

1. Cuvintele cheie importante, pe care clienții tăi le caută, sunt corelate și folosite corect în paginile site-ului tău?
2. Textele și întreg content-ul site-ului tău sunt originale și respectă densitatea cuvintelor cheie?
3. Elementele grafice ale site-ul tău au etichete relaționate cuvintelor cheie din conținut? Cât de relevante sunt acestea?
4. Cum te poziționezi în ceea ce privește cuvintele cheie asociate brand-ului tău, în raport cu concurenții tăi?
5. Cum îți măsori evoluția organica lunar și ce planuri ai pentru următorii ani în lumea online extrem de dinamică?
6. Ai funcționalități de integrare cu rețelele sociale, blog-uri și canale video? Le folosești corect?
7. Ce știi de semnalele utilizatorilor? Cât timp real petrec pe site-ul tău și care este rata de respingere?

   Evident, lista de întrebări poate continua, mai ales atunci când dorim locuri de top pe cuvinte cheie cu o concurență foarte mare. Nu uita faptul ca efortul depus pentru a crește în motoarele de căutare este mare și gândește-te că, din păcate, același efort îl depune și concurența ta. Cum se traduce acest lucru?
   Trebuie practic să fii mereu cu un pas înaintea lor și trebuie mereu să vii cu lucruri inovatoare. Aici intervenim noi, pentru că investim în „teste SEO” mereu și avem experiența necesară să susținem aproape orice campanie de promovare organica.
   Toată munca de implementare a unor mecanisme de promovare stabila, rezultă în strategii de optimizare site web eficiente, care iți vor aduce rezultate aproape imediate în trafic și în vânzări. Contactează-ne și află fără obligații care sunt lucrurile pe care le putem face imediat pentru afacerea ta online prin serviciul de promovare organica.

   Peste trei sferturi din utilizatorii de Internet folosesc motorul de căutare Google™ pentru a găsi informații, știri, produse, servicii şi imagini de interes.
   Modul în care Google™ analizează conținutul, arhitectura puternica, precum și comportamentul site-urilor pentru a le clasifica mai apoi în ordinea relevanței în paginile de căutare este extrem de important dacă vrei să faci o campanie de calitate.
   În acest sens, echipa IT eXclusiv analizează cu atenție conținutul unui site, dar și mediul extern (concurența, oportunitățile de promovare, comportamentul clienților) pentru a realiza o strategie completă de promovare organica eficientă a site-ului tău.

02

Ce reprezintă și cum se desfășoară procesul de SEO - Optimizare Site Web?

   Locul fruntaș deținut de site-ul tău, cu ajutorul serviciului de promovare organica, inseamnă că succesul a devenit o realitate și NU un noroc!
   Primul pas ce trebuie făcut de o agenție web, când discutăm despre optimizarea unui site web, este auditul SEO. Așa cum îl definim în orice alt domeniu de activitate (ex: audit financiar), procesul de audit SEO are ca scop detectarea problemelor, analiza și planul de corectare/îmbunătățire ulterioară a site-ului web înainte de optimizare.
   ITeXclusiv ține foarte mult la acest procedeu, deoarece informăm corect, încă de la început clientul nostru, cu privire la starea actuală a site-ului său și a tot ceea ce va implica optimizarea lui pe viitor. Un audit poate fi privit ca un raport sau ca o scanare amănunțită prin care sunt spuse clar problemele dar și părțile bune ale site-ului analizat.

   Auditul si monitorizarea SEO o facem cu o multitudine de aplicații profesionale, precum Ahrefs.com, Moz.com, Screming Frog SEO, SEM Rush și multe altele, ce analizează atât URL-urile interne, cât şi URL-urile externe (off page).
   Auditul, pe langă faptul că îl facem gratuit, este practic primul pas obligatoriu, un diagnostic real ce ne va spune cât de puternica este experiența utilizatorului, dar mai ales poziția site-ului tău în funcție de cuvintele cheie de maxim interes.
   Obiectivele noastre sunt clare: păstrarea cât mai mult a elementelor grafice din site-ul tău, păstrarea codului sau rescrierea lui într-o formă cât mai stabila, curată și modernă din punct de vedere al programării, urmărirea și corectarea metatag-urilor și a densității cuvintelor cheie în raport cu tot contentul paginii web respective.

   Cea mai mare importanță, când vorbim despre campania de optimizare organica, o are partea de SEO Off Page, adică orice backling către site-ul nostru, dobândit constant, ce ne ajută să urcăm poziții importante. Acest lucru se realizează cu ajutorul articolelor, advertorialelor, prin link-exchange și multe alte metode „curate sau whitehat”, backlink-uri ce ar trebui să vină din site-uri web cu Domain Autority ridicat.
   ITeXlusiv.ro colaborază cu cei mai mari publisheri din Romania dar si cele mai cunoscute si serioase bloguri personale sau de business, portofoliu ce il verificăm și mărim lunar pentru noi și clienții noștri.
   Un audit web îți va spune dacă un site web sau un magazin online ține pasul din punct de vedere tehnologic cu evoluțiile din mediul online și cu inovațiile pe care concurența le pune în practică.

   Avem convingerea că reușim mereu să fim cu un pas în față, analizând constant poziționarea fiecărui site web pe care îl realizăm sau îl promovăm și este natural să depunem acest efort pentru că succesul nostru a venit prin prisma succesului clienților noștri.
   Există pe piață multe firme de web design care fac proiecte de bună calitate, însă, uneori, greșeala lor constă în faptul că după ce este terminat proiectul, lasă clienții să se descurce singuri, fără sprijin și consultanță profesională. De aceea, proiecte făcute bine sfârșesc prost pentru că puțini înțeleg că dinamica în marketingul online înseamnă să fii constant prezent, constant inovativ și creativ.
   Ne dorim să ducem treaba până la capăt și avem soluții profesionale de optimizare web, fie că ai un site realizat de noi sau nu, te ajutăm cu soluții concrete, încât să atragi trafic, să depășești concurența, să realizezi vânzări cu profit progresiv.

   Primul nostru client, am fost chiar noi, acum mulți ani, adică am început prin optimizarea propriului nostru website, am văzut efectul și asta ne-a ajutat să înțelegem cum să ne poziționăm în piață. Grija față de clienți și de afacerile acestora i-a determinat să revină la noi pentru dezvoltări și functionalități inovative, iar volumul de proiecte derulate constant ne permite să câștigăm astfel încât să ținem prețurile reduse mereu.
   Odată cu trecerea timpului, Google™ a făcut multe update-uri, evident toate acestea cu scopul de a îmbunătăţi rezultatele căutărilor tuturor vizitatorilor. Acest lucru, din păcate, a afectat modul în care site-urile web erau optimizate în trecut, prin simple metatag-uri și doar câteva link-uri din directoare web, ajungând în ziua de azi la scheme mult mai complexe.

   Echipa ITeXclusiv este formată din specialiști care înțeleg mereu ce înseamnă chiar și cea mai mică investiție a ta și, mai ales, valorifică orice rezultat pozitiv obținut. Evident, suntem conștienți de faptul că tu aștepți rezultate rapide, însă în domeniul promovarii organice agresivitatea cu care se optimizeză uneori un site web poate dăuna ulterior. Practic, poate exista riscul de a urca imediat pe poziții fruntașe, însă nu vom sta acolo pentru mult timp, ceea ce nu ne dorim pe termen lung!

03

Rezultatele solide au nevoie de o campanie de optimizare web pe termen lung !

Promovarea organica se împarte în două mari categorii sau procese: OnPage și OffPage - strâns legate una de alta, strategii sau tehnici pe care le stăpânim foarte bine și pe care le efectuăm lunar, cu succes.

   1. SEO OnPage - primul pas pe care îl vom face, după audit, pas extrem de important, fiind trunchiul pe care se dezvoltă întregul proces de optimizare organica.
   Optimizarea OnSite sau OnPage, în linii mari, se referă la conținut, cuvinte cheie, asezare în pagină, numărul și poziționarea eventualelor reclame, consistența și relevanța linkurilor interne, timpul de încărcare a paginii web, meta descrieri și altele.
   Dintre toți factorii OnPage importanți, content-ul este rege (titlul paginii web, meta-descrieri, textele și elementele media). Acesta trebuie să conțină dacă se poate, cea mai „scumpă” expresie sau cuvânt cheie din domeniul tău. Google™ înțelege exact despre ce este vorba în acel site web și teoretic, va afișa rezultatul cel mai relevant pentru utilizatorul ce caută acel cuvânt cheie.

   Alt element important rămâne "Friendly URL". Se numește „link prietenos” deoarece acesta ajută motorul de căutare dar și utilizatorul final să vizualizeze/memoreze link-ul site-ului web în care se află la momentul respectiv. Deci, un URL trebuie sa fie cât mai scurt, ușor de reținut și mai ales să conțină cuvintele cheie de maxim interes.
   Bounce-rate-ul sau rata de respingere, este un alt factor de top ce face diferența în poziționarea site-ului web în motoarele de căutare.
   Este destul de greu la început de drum în mediul online, îndeosebi atunci când pornești cu un brand abia format, să ai un bounce rate dorit de Google™, adică unul mic. Este ca atunci când intri într-un supermarket de cartier în care de 5 ani nu s-a schimbat nimic, poate doar prețul produselor, față de un supermarket cunoscut internațional în care promoțiile se schimbă în fiecare zi.

   Web site-ul tău trebuie să fie în permanență actualizat cu content nou și mai ales cu elemente multimedia, imagini, video, content media și multe altele. Toate acestea vor reduce rata de respingere, iar utilizatorul petrece mult mai mult timp la tine pe site și de ce nu, se va întoarce mereu cu drag.
   Google™ PageSpeed Insights, responsive design, optimizarea content-ului și multe altele rămân în atenția echipei noastre atunci când optimizăm un site web.
   În concluzie, SEO OnPage, deși pare un lucru ușor de controlat și neimportant, rămâne principalul factor de ranking în motoarele de căutare.
   Din păcate, în goana după poziția întâi, paradoxul este că s-a ajuns ca multe firme web să scape din atenția lor contentul în sine (textele din site) - content ce ar trebui realizat în primul rând pentru oameni sau utilizatori și mai apoi pentru motoarele de căutare.

   Cum lucrurile evoluează rapid iar calitatea informației crește în mediul online, ar fi fost prea simplu să conteze doar optimizarea OnPage, pentru că atunci toți am fi pe poziția numărul unu!

   2. Optimizarea OffPage - înseamnă obținerea și administrarea permanentă de backlink-uri relevante către website-ul tău, dar nu doar atât.
   Rezultatele SERP (adica Search Engine Results Page) sunt rezultatele efective ce apar la orice căutare a unui cuvânt sau grup de cuvinte cheie. Google™, încearcă și reușește mereu să îmbunătățească tot ceea ce ține de informația afișată, să țină cont de experiența vizitatorilor dar mai ales să afișeze în top rezultate site-ul web cu credibilitatea cea mai mare.
   Dacă SEO OnPage se referă la setări, ajustări și modificări pe care le aplicăm doar în web site, optimizarea OffPage este cea aplicată în afara granițelor web site-ului tău. Practic, dacă un motor de căutare găsește site-ul tău și dorește să îl poziționeze în SERP, acesta caută referințe despre site-ul tău. Pentru ca site-ul tău să capete notorietate, alte site-uri trebuie să „vorbească” despre tine, adică să plaseze un backlink către site-ul tău.

   Odată cu creșterea în SERP, un lucru deloc de ignorat rămâne traficul, mai ales cel targetat, căci acesta crește exponențial. Scorul Domain Autority se preia din site-urile ce fac referire cu backlink direct către tine și automat semnalele sociale cresc, deoarece din ce în ce mai mulți utilizatori te menționeză în postările din rețelele de socializare.
   Pentru a crește numărul de link-uri către site-ul tău, s-au folosit de-a lungul timpului diverse metode: directoare web, site-uri de tip forum, comentarii pe diverse site-uri ce conțineau link direct către site-ul tău, directoare cu articole web, scheme de link exchange și multe altele. Nu vom intra în detalii, putem spune doar că unele mai sunt încă benefice iar altele banate de Google™ și nu numai. De aici iau naștere metode de optimizare precum "Black Hat și White Hat".

   ITeXclusiv folosește pentru clienții săi metode curate și agreate de motoarele de căutare. Trebuie să înțelegi faptul că, deși poate părea simplu să obții un backlink, ideal este să-l obții în mod 100% natural. Deci mecanismele optimizarii OffPage, se bazează pe procesul de link building, caracterizat de constanță și pe păstrarea stabila a unui anchor cloud al cuvintelor cheie corect.
   Putem discuta probabil zile întregi despre aceste procese și experiența noastră în acest domeniu, însă probabil că te-am plictisi. Știm un singur lucru și anume că îți dorești o promovare stabila, puternica și palpabila și mai ales o poziție organică de top pe termen cât mai îndelungat.

04

Cât costă SEO? Atât cât este nevoie să ajungi pe primul loc!

   Diferența dintre afacerile online mediocre și cele de succes o face modul în care antreprenorii acestora își pun singuri întrebări de tipul: „E cazul să investesc în Optimizare?” și „Cât voi investi în SEO anul acesta?”. Răspunsul este retoric, prima întrebare probabil că avea logică, dar în anul 2000, nu în ziua în care oamenii caută absolut totul pe Internet.
   Ca și modalitate de lucru dar și de plată, cea lunară rămâne cea mai practică metodă, are cel mai mare ROI (Return On Investment) pentru client, include rapoarte lunare, îmbunătățiri on-site lunare, reasearch cuvinte cheie și backlink-urile achiziționate lunar. Este greu să îți recomandăm un buget exact lunar, alegerea îți aparține în totalitate, ceea ce trebuie să reții, în cazul nostru, este că suntem foarte corecți cu tine și îți oferim mereu soluția ideală pentru un bun raport rezultate/preț.

   Probabil cel mai important aspect pentru tine rămâne suma finală pe care o plătești, mai ales în cazul plății lunare. Prețul practicat de agențiile web poate să pornescă de la câteva sute de euro/lună și poate urcă până la multe mii de euro lunar, în funcție de competiția cuvintelor cheie.
   Aceste prețuri sunt subiective, nu există un șablon sau un preț impus de cineva anume, totul se rezumă la ce face agenția respectivă cu bugetul tău: cumpară backlink-uri de la cele mai cunoscute site-uri de știri cu DA (Domain Autority) mare, sau cumpără link-uri de pe bloguri cu Domain Autority mic, sau mai ales nu investește în aproape nimic? Din nou, decizia este dictată de bugetul alocat, dar mai ales, la final, rezultatul SERP rămâne cel mai influențat. Google™ știe foarte bine ce valoare are un backlink către site-ul tău și deci apreciază sau nu acest lucru.

   Un aspect foarte important este capacitatea ta, în calitate de client, de a deosebi agențiile „mincinoase” de cele care chiar se zbat pentru a obține rezultatele dorite de tine. Astfel, trebuie să fii suspicios atunci când auzi cuvinte de genul „garantăm poziția X” - nimeni nu poate garanta modul în care Google™ va indexa peste o lună site-urile web.
   „Rezultate rapide sau instantanee” aduse de „specialiştii” care probabil îți vor urca site-ul web pe poziții de top imediat, sunt temporare până la următorul update al roboților Google™, deoarece după update, este posibil să-ți trebuiscă un site / domeniu web NOU. Deci, dă-ți seama singur cât de nociv poate fi acest tip de promovare, numit și "Black Hat".

   Multe agenții încearcă să vândă backlink-uri procurate gratis, precum directoare web sau forum-uri pline de mesaje SPAM, acest lucru poate afecta chiar poziția site-ului tău.
   La fel de important este și locul de unde agenția procură link-urile, mai ales atunci când acestea au un PR foarte mare. Noi nu recomandăm să investiți doar în achiziția de articole, link-uri și blog-uri de top, cu PR foarte mare. Pentru motoarele de căutare este foarte important să crești ușor, natural și sigur, deci trebuie sa combini atât articole cu PR ridicat cu unele cu PR mai scăzut. Gândește-te că atunci când lansezi un site web, nu doar cei mari află și scriu despre tine, ci și blogerii mai puțini cunoscuți.

   Lista poate continua, însă ne dorim să reții că SEO, este un procedeu ce consumă mult timp și ar trebui să fie făcut în fiecare lună. Este adevărat, primele 3-6 luni sunt destul de critice, deci efortul financiar se va concentra mai mult în această perioadă. Este mai bine să menții o poziție de top, decât să investești foarte mult deodată și apoi să faci o pauză foarte mare.
   Din păcate, pentru motoarele de căutare nu ești singurul din domeniul tău, adică ai concurență și poate una chiar foarte mare. Sunt cazuri, destul de multe, în care site-uri concurente, nou lansate pe piață, apar imediat în top. Acest lucru se datorează content-ului unic al acestora, însă asta nu durează mult. Paradoxul este că un website cu un content învechit, va rămâne pe poziții mult timp, doar pentru că are backlink-uri puternice, achiziționate corect.

   În concluzie, promovarea organica rămâne o investiție financiară pe termen lung, cu un "Return On Investment" foarte bun și nici nu se pune problema dacă ai sau nu nevoie de aces serviciu - ci ar trebui să te gândeşti doar ce agenție să alegi - noi garantăm transparență totală și rezultate 100% măsurabile!

05

Dacă faci Optimizare Web și nu măsori rezultatele, o faci degeaba!

   Procesul de optimizare site web trebuie privit ca pe o strategie de lungă durată, ca pe un drum lung, la care pornești și nu e bine să mergi înapoi. Mai simplu spus, dacă mergi către o destinație și nu ai hartă, busolă, GPS și nici nu știi viteza cu care călătorești, cum poți să afli cât mai ai de mers? Tehnic vorbind, lucrurile acestea se traduc în tool-uri profesionale de măsurare, pe care agențiile precum IT eXclusiv, le folosesc cu succes.
   Cum orice afacere este diferită, la fel se întâmplă și cu un site web. Sunt site-uri în care se pune accent pe măsurarea volumului de trafic; sunt web site-uri în care contează conversia și poziția pe anumite cuvinte cheie în motoarele de căutare. Magazinele online, de exemplu, trebuie să aibă o interfață puternica dar foarte ușor de utilizat și un bounce rate cât mai mic, evident, exemplele pot continua.

   Sursa vizitelor - este probabil cel mai cunoscut element în măsurarea traficului, se referă la locul din care site-ul tău poate obține trafic: navigare directă, adică vizitatorul tastează direct link-ul domeniului tău; navigare dintr-o referință; navigare din motoarele de căutare - sau căutările organice făcute direct în motoare de căutare (Google™). Este foarte important să monitorizezi sursa traficului deoarece vei ști mereu procentajul și numărul exact de vizite primit dintr-un loc anume. Apoi se ia decizia dacă locul respectiv ne ajută sau ne poate încurca în lupta pentru pozițiile fruntașe.
   Cuvintele cheie - rămân un alt element esențial, mai ales în cazul vizitelor venite din motorul de căutare. Ca paranteză, cuvintele cheie se împart în 2 categorii: money keywords (adică acele cuvinte targetate, ce exprimă clar dorința clientului, serviciul sau produsul pe care-l caută) și brand keywords (cuvinte ce se referă la un brand, companie, nume de produs și altele). Toate cuvintele cheie ce îți aduc trafic, indiferent de tipul lor, sunt extrem de importante pentru că ele îți aduc direct posibilul tău client.

   Conversia și măsurarea acesteia - este esențială și deci dictează tot ceea ce ține de vânzarea finală a unui produs sau serviciu oferit de site-ul tău. Ideea este simplă, afli dintr-o sursa puternica (ex: Campanii CPC) cuvintele cheie cu rata de conversie cea mai mare, dupa aceea incepi procesul de optimizare web site, gândit pe baza acelor cuvinte. Totul se va rezuma la transformarea unui vizitator oarecare, în cumpărător final ce achiziționeză serviciul sau produsul tău.
   Calitatea / autoritatea backlink-urilor - așa cum am mai menționat, backlink-ul este elementul esențial, care ajută enorm la creșterea în topurile motoarelor de căutare. Toate linktool-urile au un barem de punctare, deci oferă un scor de calitate site-ului tău căruia îi faci promovarea organica.
   Discuțiile legate de SEO se pot întinde "la nesfârșit". Nimeni nu poate spune cu lux de amănunt ce trebuie să faci, pas cu pas să ajungi sau mai ales să rămâi pe primul loc, mai ales pentru faptul că nici un domeniu de activitate nu este identic cu altul.

   Practic nu există rețeta perfectă a optimizarii web, dar culmea, este chiar bine că e așa! Probabil te vei intreba de ce este un lucru bun dacă nu poți rămâne mereu pe primul loc.
   Raspunsul este simplu: Google™ iubește site-urile cu conținut original, bine făcute și updatate-ul de content periodic, acest lucru traducându-se în unica ta șansă de a-ți face loc incet, incet, pe primele poziții.
   Ca și concluzie, gândește-te la un singur lucru: cum ar fi dacă rezultatele căutărilor ar rămâne pe aceleași poziții timp de 15 ani și ce șanse ar avea afacerea ta online aflată la început, să evolueze atunci când cineva deține monopolul atât de mult timp?...Noroc că există dinamica "SEARCH ENGINE OPTIMIZATION"!

seo magazin online
seo magazin online
Dorești poziții de top în Rezultatele
Căutărilor ?
  • Promovăm SEO OnPage + OffPage
  • Optimizăm uzabilitatea site-ului
  • Oferim rezultate măsurabile
  • Inovăm toate procesele SEO
  • Monitorizăm rezultatele periodic

De la 299€
Ești în rezultatele căutărilor,
dar nu ai clienți?
  • Analizăm top 10 competitori din domeniul tău
  • Creștem numărul de advertoriale/linkbuilding
  • Optimizăm cuvintele cheie de top
  • Realizăm content unic și relevant
  • Optimizare PR și Brand Awareness

Cere oferta
Te invităm să găsim împreună, cuvintele cheie ideale pentru a urca pe poziția fruntașă!
eagle creare site

Pentru un design web ce crește rata de conversie și aduce rezultate pozitive, analizăm atent businessul tău!
» Oferta Web Design
» Oferta Magazin Online
» Oferta Optimizare (SEO)
» Oferta Promovare Site

» Fii în TOP 3 rezultate, ale căutărilor clienților tăi. Suntem parteneri certificați Google™ crdem în performanță și avem pentru tine cele mai accesibile servicii de promovare Web Site cu rezultate mereu vizibile.

» Dacă nu te-am convins încă, afla ce spun clienții noștri despre noi!

Ce vă oferim ?

Tot ce ţine de Web Design !

 
 
money from SEO

Din păcate nu toți ne-am născut "egali", la fel și site-urile web!
ITeXclusiv tratează toți clienții cu același respect și menține prețurile competitive:

» Pret Web Site de Prezentare: de la 399€
» Pret Magazin Online la cheie: de la 499€
» Pret Promovare Site (Campanii Cost per Click): de la 70€/lună
» Pret Optimizare SEO: de la 100€/lună

Prețurile noastre ...

Promitem să rămână imbatabile !

promovare SEO

» Optimizare Web Site și SEO Magazine Online
Dacă eşti în căutarea unui specialist în optimizare web site (SEO) ești pe drumul cel bun, deoarece credem că așa cum tu ne-ai găsit pe noi, așa ar trebui să fie și businessul tău găsit de către clienții tăi. Când vorbim despre optimizarea web, trebuie să înțelegi că cea mai bună investiție este direct în website-ul tău și nu în diverse site-uri ori surse ce generează trafic, conversii și clienți. Știm că sună ciudat, însă aceste surse pot "dispărea oricând" însă poziția ta organică pe Google™ rămâne stabilă dacă optimizarea web s-a făcut corect și este susținută cu un minim efort lunar!

» Teoretic, toți utilizatorii din online pot deveni clienții tăi, iar pentru ca aceştia să te găsească uşor, este nevoie de un proces mai complex. Citește în continuare și află căt de accesibil și productiv poate fi procesul de SEO...

Optimizare 4 Google (SEO)

Ai grijă doar de "Numărul 1"...

 
 
campaniile CPC

» Campaniile CPC și strategiile de remarketing pe care le concepem pentru cei ce-și doresc serviciul de promovare site web, poziționează clienții noștri pe primele poziții (cele sponsorizate) din motorul de căutare Google™. Ne ocupăm de toate etapele procesului de promovare, bine gândite, datorită analizei concurenței dar și experienței noastre, iar tu trebuie să te relaxezi și să te focusezi pe ceea ce este cu adevărat important pentru tine: afacerea ta!
» Chiar dacă ai realizat un site web ori magazin online cu noi sau cu altă agenție web, specialiștii ITeXclusiv îți vor pregăti o strategie de promovare completă de conținut [continuă să citești...]

Promovare Site Web agresivă !

Cele mai performante Campanii CPC

hosting web

» Hosting Web Design | Găzduire Site Web
Pe langă serviciile complete de web development, împreună cu partenerii noștri, oferim servicii profesionale de găzduire web, pe servere de top din Romania și nu numai, cu o performanță superioară și o tehnologie avansată, chiar și pentru cei mai pretențioși clienți cu care ne mândrim. Astfel, îți punem la dispoziție pachete de hosting web, incepând de la 20 Euro/an, pachete pentru orice tip de site web pe care il deții, fie că ești persoană fizică sau corporație. Ca și tehnologii, folosim Servere INTEL XEON [continuă să citești...]

Hosting / Gazduire Web

Prețuri Domenii și Găzduire Web

 
"Acum este momentul perfect pentru o transformare digitala." - echipa ITeXclusiv.ro
web asteroid
itexclusiv.ro