Lucreaza cu noi!
Părerea ta este foarte importantă pentru noi, astfel ai la dispoziție această secțiune de contact rapid, unde ne poți întreba orice nelămurire ai în domeniu. Îți mulțumim și promitem un răspuns eficient !
office@itexclusiv.ro 0766.677.047
0766 677 047 office@itexclusiv.ro

Lumea SEO din viitor: SEO Vibes Budapesta 2023

Lumea SEO din viitor: SEO Vibes Budapesta 2023

Lumea SEO, “din viitor”: SEO Vibes Budapesta 2023

  Conferința SEO Vibes Budapesta este una dintre cele mai importante și prestigioase conferințe SEO din Europa Centrală și de Est. Majoritatea speakerilor sunt experți internaționali în domeniul SEO dar și manageri de agenții de Digital Marketing, deci au fost speach-uri cu adevărat semnificative și provocatoare, care pot fi ajutătoare pentru viitorul domeniului nostru, SEO.
  Evident, prezentările au avut loc în limba engleză, așa că vom rezuma cele mai importante idei, percepute și adaptate de noi, la situația locală, din România.

Cum a fost pentru agenția noastră - ITeXclusiv.ro, acest eveniment de anvergură, ce a avut loc în centrul Europei?


1. Algoritmul este "un algoritm" !

  Kyle Roof - proprietarul agenției High Voltage SEO, a subliniat faptul că SEO a fost întotdeauna despre ingineria inversă a funcționării diferitelor motoare de căutare, lucru valabil 100% și astăzi. Funcționarea algoritmului poate fi inversată datorită naturii sale!
  Datorită experienței noastre și deci a multor studii de caz din ultimii zece ani, putem găsi cea mai rapidă cale de a obține rezultate SEO ideale pentru aproape fiecare industrie.algoritmulSEO

Cu siguranță vor exista diferențe de la industrie la industrie - de aceea este esențial să studiezi și evaluezi cu exactitate concurența, înainte de a începe să faci SEO agresiv.”

2. AI va da rezultate greșite destul de mult timp...

  Bastian Grimm, managing director al agenției de marketing online Peak Ace, a spus această frază într-o prezentare. Deoarece modelele lingvistice funcționează cu estimări, nu există cunoștințe exacte în spatele lor - deci există întotdeauna riscul de a face greșeli. Aceeași căutare nu primește niciodată același răspuns.
  Părerea noastră, sau teama noastră referitoare la Google și la viitorul SEO, rămâne, de fapt este o întrebare: “Când va penaliza Google toate site-urile care au folosit AI în crearea de conținut și nu inteligența umană?”

3. Conținutul considerat „cunoștințe generale” poate (și va) fi servit perfect de AI.

  Bastian Grimm a mai declarat că AI va înlocui conținutul bazat pe cunoștințe generale. Acest lucru se traduce ca în viitor, probabil nici un site web sau blog nu va primi trafic prin listarea de informații basic, ca de exemplu, „top 5 orașe Europene de vizitat”.

4. Data is king !

  Damian Sałkowski, fondatorul software-ului Senuto SEO, a vorbit despre cum merită să lucrați cu date și să le facem parte din operațiunile și gândirea noastră.
Desigur și noi suntem de părere ca datele joacă un rol din ce în ce mai proeminent în lumea marketingului online de ani de zile și în următorii ani va crește exponențial !

5. Nu fi o „puma proastă” !

  Koray Tuğberk GÜBÜR, managing director al agenției Holistic SEO & Digital, a prezentat strategia câștigătoare a viitorului prin exemplul „pumei proaste”.
  „Un animal de pradă precum puma, care arde 1.200 de calorii pentru a obține 200 de calorii dintr-o pradă este o felină fără viitor.
  În termeni SEO, dacă petreceți mult timp pe un cuvânt cheie care nu este cu adevărat valoros și mai ales nu performeză, practic investiția nu va fi niciodată rentabilă pentru afacerea dvs.
  Și noi suntem de acord ca grupul de cuvinte cheie bine alese, capătă un nou sens în competiția acerbă cauzată de AI.seopuma
  Tot GÜBÜR Koray Tuğberk spune că: „Google preferă conținutul care este format din mai multe opinii, privit din perspectiva mai multor audiențe țintite”. Lui Google nu-i plac răspunsurile exacte, deoarece vă expune riscul de a omite sau de a limita răspunsul corect.
  Deși, ca agenție de digital marketing, nu ne-am gândit la asta până acum, dar credem că este o teorie destul de realistă.

6. SEO vs. cumpăratorii finali !

  Raluca Radu, fondatorul agenției de marketing online MTH Digital și reprezentantul român al magazinului online Answear, a vorbit despre importanța clienților ideali în prezentarea sa. La Answear, prin 3-4 pivoți, au găsit strategia de conținut cu care au reușit să rezoneze cu publicul țintă.
  Evident, nu are rost să realizăm content pe care nimeni nu-l citește. Trebuie adus trafic organic, dar mai ales și achiziții, pentru că facturile unui business nu se plătesc doar prin trafic. În ziua de azi, a luat ampluare foarte mult ideea de comunitate pe în rețelele sociale sau printr-un buletin informativ - deci este bine să construiți o comunitate loială în jurul companiei dvs.

7. Investiți în tehnologie !

seovibesvanatoru  Mihai Vânătoru, managing director al grupului DWF (cea mai mare agenție SEO din România cu 100 de experți SEO), recomandă profesioniștilor (și companiilor) SEO următoarele: „Investește în tehnologie! Pe de o parte, puteți face o muncă mult mai eficientă și mai valoroasă ca rezultat. Pe de altă parte, tehnologia se dezvoltă într-un ritm atât de mare încât trebuie să fii cu ochii pe ea.”
  Opinia ITeXclusiv ca și agenție în primul rând de Web Development și apoi de SEO / Digital Marketing, mai ales în calitate de parteneri DWF, votăm continuu cu idea de a încerca și implementa cele mai bune tehnologii din industrie. Deși este greu să ieși mereu din zona de confort, acest lucru nu mai reprezintă un avantaj competitiv în zilele noastre, ci este cu mult mai mult de atât: este o obligție pentru toți experții în domeniul IT !
  PS: Mulțumim echipei WhitePress, pentru organizarea și invitația la evenitmentul SEO Vibes 2023!