Serviciul nostru de promovare site web te poziționează pe primul loc în Google™ !
Îți mulțumim că ai ajuns la noi! Așa cum tu ne-ai găsit, așa credem că lumea trebuie să te găsească și pe tine...
Nu este suficient să ai un site de prezentare sau un magazin online bine realizat tehnic si grafic. După cum nu este suficient nici să ai o ofertă de produse atractivă. Toate acestea trebuiesc promovate în mod eficient, pentru a atrage vizitatori și a-i converti în cumpărători.
Firma IT eXclusiv este specializată în servicii de promovare site web, având ca scop creșterea vânzărilor tale. De la campanii promovare AdWords™ / CPC, până la servicii de promovare web prin intermediul rețelelor sociale, avem cunoștințele necesare pentru a-ți diminua costurile de marketing, a le targeta eficient și a transforma fiecare ban pe care îl investești în oportunități reale de a obține vânzări și clienți noi.
Analizăm eficient concurența online și pregătim tacticile / strategiile menite să scoată în evidență la maxim avantajele ofertei tale. Este suficient să ne contactezi, fie că ți-ai realizat un site web cu noi sau cu altcineva, specialiștii noștri în marketing și SEO îți vor pregăti o strategie completă de conținut și promovare pentru rezultate imediate!
În momentul în care ai lansat un site, este timpul să pui în aplicare strategii de marketing și promovare online care să te poziționeze cât mai bine în rezultatele căutărilor pe Google. Pentru a-ți maximiza șansele de a avea trafic și vânzări mai mari, este necesar să fii în primele rezultate din căutarile Google™.
Scopul pe care îl urmărim în campaniile de promovare Google™ pe care le desfășurăm este să te aducem în top 3 căutări Google™. Evident, pentru asta e nevoie de timp, de foarte multă muncă și ceva investiții.
Primul pas este să găsim și să analizăm cuvinte cheie de maxim interes (money keywords) pe care se bazează domeniul tău de activitate dar și concurența ta. După aceasta, implementăm strategii de conținut și compunem anunțuri care vor afișa cuvintele cheie dorite de tine.
Promovarea pe Google™ se bazează în primul rând pe conținut de valoare, pe articole, texte, descrieri de produs/servicii și deci în final pe o structură relevantă mai ales utilizatorului final. Ca și paranteză, aceste caracteristici sunt perfect valabile și în cazul optimizării (SEO), deoarece acesta este modul în care motoarele de căutare îți indexează site-ul pe termen îndelungat. Dincolo de campaniile CPC, de comunicate de presa, articole, back link-uri și alte strategii de optimizare pentru motoarele de căutare, avem experiența și cunoștințele necesare pentru a-ți face site-ul să se dezvolte prin asocierea unui blog, interfațare cu rețelele sociale (Facebook™, Twitter™, Google+™, Youtube™).
Acordând atenția cuvenită și determinând împreună cu tine prioritățile și mecanismele corecte de promovare, îți putem oferi garanția succesului online pentru afacerea ta.
Astăzi, imediat ce un utilizator de Internet are nevoie de o informație sau caută un produs ori un serviciu, va rula rapid o căutare pe Internet, utilizând de obicei Google™ sau alte motoare de căutare. Motoarele de căutare au algoritmi și mecanisme automatizate prin care returnează utilizatorului rezultatele cele mai relevante pentru căutarea sa.
Foarte relevante sunt cuvintele cheie ce privesc o promovare online eficientă a unui site.
Dacă, de exemplu, vrei să vinzi pantofi, trebuie să ai imagini, descrieri de produs și cât mai multe detalii relevante legate de acest produs. Atâta timp cât conținutul este corect și relevant, vizitatorii se vor converti în clienți. Dacă prezinți servicii sau doar informații generale, atâta vreme cât aceste informații sunt valoroase pentru utilizatori, aceștia vor petrece mai mult timp pe site-ul tău.
Pentru site-urile generaliste, care câștigă din reclame, numărul de vizite și timpul petrecut pe site este esențial. Știai că, de exemplu, un criteriu de ierarhizare în promovarea online este și indicele de receptare a conținutului (care se numește „Bounce rate” și se referă la timpul pe care utilizatorii îl petrec pe o pagină, în urma unei căutări pe care au rulat-o)?
Dacă utilizatorul face o căutare și ajunge pe o pagină unde petrece 5-10 secunde, este evident că informația găsită acolo nu a fost relevantă pentru el. În clasarea Google™, acest lucru contează enorm.
Nu uita că investiția în conținut de calitate plasat corect, te va ajuta să capeți credibilitate atât din partea vizitatorilor, dar mai ales din partea motorului de căutare, atunci când acesta scanează conținutul site-ului tău și te plasează în ierarhia căutărilor. Evident, dinamica promovării online este una foarte mare și trebuie să te asiguri că vei combate concurența prin conținut mereu proaspăt și relevant pentru utilizatori, pentru a nu-ți pierde poziționarea bună în rezultatele căutarilor.
Noi iți oferim abonamente pentru servicii eficiente de promovare începând de la prețuri foarte accesibile.
Facem ca aceste campanii de promovare să fie accesibile oricui și extrem de ușor de amortizat din vânzările realizate (se pot amortiza, în funcție de specificul site-ului, chir din primele zile).
Campanii Promovare CPC de cea mai bună calitate ! Cum? Prin contribuția noastră la succesul tău !
De ce să alegi Promovare Site Web pe Google™ ?
Pentru că asta înseamnă drumul spre succes, al activității tale online !
Fie că decizi să investești 100 de euro în campanii de promovare CPC, ori iți dorești o promovare online eficientă în social media, prin mecanisme de direct e-mail marketing sau prin intermediul unui blog asociat site-ului tău web, noi te putem ajuta cu soluții concrete care au funcționat în toate proiectele noastre de web design și campanii de promovare de până acum.
Atât tu, cât și noi, avem în vedere performanțele actuale ale site-ului și obiectivele pe care le urmărim pentru a crește aceste performanțe. Evident, dacă azi avem un site cu 500 de vizite pe zi și dorim să-l creștem la 1000, va fi nevoie de anumite mecanisme și o anumită doză de efort, în vreme ce dacă dorim să-l ducem la 5-10.000 de vizite pe zi, efortul și timpul consumat cresc.
Ideea este însă simplă: derulând succesiv campanii de promovare eficiente, crescând numărul vizitatorilor site-ului tău web, iți vei crește în mod natural și șansele de a converti mai multe vizite în mai multe vânzări. Ceea ce înseamnă mai mult profit și mai multe posibilități de a reinvesti o mică parte din profit în promovare online continuă.
Promovarea online permanentă, prin folosirea ciclică a unui set de mecanisme de marketing, repetată succesiv (remarketing), este cea mai bună soluție de a rămâne în top. Cu toții știm că marile corporații multinaționale investesc milioane de euro în marketing. De ce continuă Coca Cola™ să-și facă atâta reclamă, când este cea mai consumată băutura de pe glob, după apă și cafea ?
Evident, răspunsul ține de consumatori: trebuie să fii mereu prezent în conștiința consumatorilor tăi, după cum trebuie să fii mereu disponibil pentru potențialii clienți, care poate nu te cunosc suficient de bine și către care trebuie să-ți îndrepți metodele de convingere pentru a-i determina să cumpere de la tine.
Când vorbim de campanii de promovare, este imposibil să nu menționăm de Google Adwords™, Facebook Ads™, Bing™ Ads sau Yahoo Ads™ - toate au scopul măreț de a promova site-ul tău web, într-un fel sau altul.
Echipa IT eXclusiv are o vastă experiență în domeniul promovării site-urilor web, campanii CPC și campanii de marketing online. Mai mult de atât, avem suportul direct de la Google™, în ceea ce privește strategia de implementare, optimizare, monitorizare și raportare al unei campanii de promovare și nu uităm niciodată, pe parcursul colaborării cu tine, obiectivele inițiale în vederea creșterii vânzărilor. Administrăm campanii Google AdWords™ și avem grijă ca rezultatele să fie măsurabile, covenrsiile, lead-urile și deci vânzările să crească, în timp ce costul per click să scadă treptat.
Un alt tip de campanie de promovare site web se poate iniția cu ajutorul Facebook Ads™. Acest tip de campanie, deși este mai limitat ca și opțiuni, reprezintă o metodă eficientă de promovare online. Facebook™ rămâne cea mai mare rețea de socializare din lume (social media), cu peste 1 miliard de conturi de utilizatori la nivel internațional. În Romania sunt aproximativ 6 milioane de utilizatori și suntem pe locul 37 în topul țărilor utilizatoare de Facebook. Cu ajutorul campaniilor de promovare prin Facebook, putem targeta direct persoane active, interesate de serviciile sau produsele pe care le vinzi. Ca și în cazul campaniilor de promovare pe Google™, avem controlul total asupra setărilor și mai ales al costul / bugetului alocat acestei campanii.
Statisticile arată faptul că aproximativ 70% din consumatorii finali, iau deja decizia de cumpărare înainte de a ajunge într-un magazin, indiferent dacă este unul fizic sau unul online. Noi te poziționăm înainte de decizia finală a cumpărătorului tău, în așa fel încât acesta să fie convins de faptul că vizita online pe site-ul tău, nu este o pierdere de timp.
Din păcate, un procent mult mai mare, peste 95% din utilizatorii noi, care "nu știu încă ce vor", părăsesc site-ul web fără să cumpere nimic în primă fază. Rolul nostru este să înțelegem de ce a plecat fără sa te contacteze și vom măsura acest lucru prin monitorizarea permantă a conversiilor din campania CPC.
Ca și concluzie, indiferent de obiectivele campaniei de promovare, IT eXclusiv propune soluţii eficiente și creative care completează procesul de marketing online deci, în final îți promovăm eficient afacerea ta, oricare ar fi aceasta.
Promovare Site Web / Campanii de Promovare Google™ inteligente - definesc rezultatele uimitoare !
Mulți oameni vorbesc mereu despre traficul unui site web. Evident, este important, mai ales dacă este real și targetat, însă acesta nu este totul. Volumul ridicat de trafic web, nu înseamnă mereu volum mare de vânzări/conversii. Aici intervenim noi și transformăm vizitele în beneficii reale pentru afacerea ta, prin analiza și monitorizarea permanentă a comportamentului vizitatorului și prin îmbunătăţirea experienței de navigare a acestuia, pe site-ul tău.
Toate acestea măresc rata de conversie (vânzarea) și nu uita că implică și din partea ta un mic efort, mai exact să ne explici cât mai detaliat afacerea ta. Toate campaniile de promovare Google ar trebui să înceapă cu analiza sau auditul site-ului pe care îl deții.
Începem orice campanie Google™ printr-un audit complet al site-ului tău. Indiferent de strategiile tale şi de obiectivele pe termen lung, trebuie să te asiguri că ai un site foarte bine pus la punct. Implementarea auditului îți asigură garanția unui site optim din punct de vedere tehnic, bine structurat şi pregătit pentru a targeta toate cuvintele cheie ce pot aduce vizibilitate proiectului tău.
Diferit de alte campanii de promovare CPC, în cazul campaniilor Cost per Click (vorbim aici de Google Adwords™) plata se poate face manual sau automat, dar mai ales plătești pentru exact clienții care teoretic și cumpără, nu doar vizitează ca să se informeze. Acest lucru este posibil pentru că o campanie de promovare Google™ îți dă posibilitatea să selectezi foarte exact cuvintele cheie pe care le vei folosi. Practic, acele cuvinte cheie pot fi folosite atât în expresii mai largi (exmplu: „caut firma web design”) dar și în expresii foarte exacte (exemplu: „web design Bucuresti”). Noi mereu verificăm conversia și venim lunar cu propuneri pentru a schimba cuvintele cheie dacă acestea au consumat o parte mai mare din bugetul alocat.
Cele mai cunoscute tipuri de campanii de promovare pe Google™ sunt: campanii Google Search™, Google Display™ și Google Remarketing™ - toate au un rol foarte important în marketingul online.
Dorim să lucrăm cu tine, pentru că avem experiență internațională, suntem parteneri certificați Google™, credem în corectitudine, oferim feedback imediat și mai ales avem departament dedicat campaniei tale de promovare.
Pentru a începe o campanie Google™, trebuie să avem fixate mai întai, 5 obiective:
- 1Analiză și audit complet, atât a site-ului actual, cât și a celor concurente și mai ales a oportunităților de promovare, ce pot apărea pentru ofertele / produsele pe care le vinzi.
- 2Stabilire obiective și strategie prin identificarea vizitatorilor targetați, crearea campaniei potrivite site-ului tău și nu în ultimul rând stabilirea bugetului periodic pentru campania CPC.
- 3Setarea și crearea campaniei Google Adwords™ se face configurând setările, de la locație până la programul de afișare al anunțurilor, dar și realizând textele reclamelor cât mai sugestiv.
- 4Monitorizarea și optimizarea campaniei CPC este un proces foarte important deoarce îmbunătățește performanța campaniilor prin modificări permanente în bine, a anunțurilor și a cuvintelor cheie.
- 5Crearea de rapoarte periodice, adică îți oferim toate informațiile posibile la sfarșitul bugetului de reclamă, îți explicăm tehnic tot ceea ce s-a întâmplat și mai ales venim cu recomandări.

Cât costă serviciul de Promovare Online? Hai să lămurim mai întâi ce-ți dorești cu adevărat !
Din punct de vedere financiar, probabil cea mai bună caracteristică a unei campanii CPC, este că aceasta se plătește doar atunci când primești click-uri către site-ul tău.
O campanie Google AdWords™, în general, trebuie să îţi afișeze anunțul și implicit link-ul site-ului web pe care-l promovezi, în primele rezultate ale viitorilor clienți. Aceștia caută un cuvant cheie, iar anunțul tău apare în primele poziții. Diferența dintre prima poziție și ultima o face suma pe care o licitezi pentru acel cuvânt cheie. Cu cât suma este mai mare, cu atât mai mari sunt șansele de a câștiga un loc mai bun față de concurență, deci expunerea este mai mare în fața clienților tăi. Evident, sunt și alți factori care influențează poziția anunțului tău, de exemplu scorul de calitate, CTR-ul (rata de conversie), modul în care ai adăugat cuvintele cheie (exacte, fraze, generale) și multe altele.
Din experința dobândită în domeniul web design - ne referim doar la procesul de creare site-uri web și magazine online, putem afirma clar că cea mai bună investiție imediată rămâne o campanie de tip Google AdWords™. Chiar și pentru cei ce au un buget foarte limitat, trebuie să incerce măcar o perioadă scurtă de timp, pentru a afla direct, care sunt cuvintele cheie importante care caracterizeză domeniul lor de activitate. Imediat ce avem un raport ce descrie foarte amănunțit ceea ce a căutat utilizatorul, știm și mai exact în ce vom investi - mai ales dacă în viitor alegem serviciul SEO.
Fiind parteneri Google™, îți vom crea contul tău de AdWords, cont ce va fi ușor și rapid de accesat, modificat și optimizat cu ajutorul contului nostru de MCC (My Client Center) - un fel de cont „mamă” ce cuprinde toate conturile clienților noștri.
Mulți clienți ne întreabă cât îi va costa campania CPC, câte telefoane vor primi şi, în special, dacă își vor scoate suma investită inițial. Fiind foarte sinceri, pentru noi probabil este cea mai grea întrebare, nu am mințit sau dezinformat clienții niciodată, pentru că ne implicăm ca și cum bugetul tău ar fi al nostru și deci găsim și aplicăm soluția cea mai profitabilă. Da, garantăm o campanie realizată perfect din punct de vedere tehnic sau garantăm îmbunătățirea celei existente, în funcție de caz, dar mereu am fost și vom rămane împotriva acelor persoane sau agenții web care „garantează” profit sau alte lucruri de genul acesta și mereu ne întrebăm de ce nu fac acea afacere online chiar acele persoane, deoarece va fi „clar” faptul că vor avea profit „garantat”.
Poate că sună ciudat, însă nu costul unei campanii de promovare web contează, ci rata de conversie. Ne dorim ca toți clienții noștri să înțeleagă faptul că și concurența lor plătește la fel de mult sau mai puțin, însă din toate anunțurile plătite doar câțiva reușesc cu adevărat să scoată un profit remarcabil. Nu trebuie să ne sperie costurile campaniei CPC, ci rata de conversie foarte mică. Și aici intervenim noi, iar în această privinţă ne mândrim cu experiența vastă în promovarea multor domenii, de la contabilitate firme până la saloane de înfrumusețare și magazine de haine online.
Experții noștri cunosc foarte bine setările unei campanii CPC, targetează doar ceea ce te interesează, se folosesc foarte atent de bugetul disponibil și creează anunțuri ce-l determină pe clientul final să le acceseze mai des decât pe cele ale concurenței tale.
Nu uita totuși că un aspect, deloc de neglijat, rămâne și landing page-ul tău sau pagina/link-ul site-ului pe care ajunge clientul în urma click-ului efectuat asupra anunțului AdWords. Este exact ca un magazin sau showroom fizic, care arată din exterior extraordinar, iar când îi calci pragul, interiorul acestuia este exact opus, adică total dezgustător. Și aici te putem ajuta, pentru că suntem o agenție web full service, deci serviciul nostru de creare site, vine în întâmpinarea acestei probleme, lucrând mai exact la imaginea site-ului tău web.
Promovarea Site și Garanția creșterii vânzărilor, există? Da, o demonstrăm din primele zile!
Când vorbim de promovare web și ne referim la campaniile CPC sau mai exact la campaniile Google AdWords™, procesul nu se încheie când Google™ ne afișează anunțurile în primele 3 poziții sponsorizate, de fapt atunci începe cu adevărat munca noastră. Evoluția acestora trebuie constant monitorizată și optimizată, target-ul rămâne obținerea de către tine a unui profit cât mai mare cu un buget cât mai redus. Lucrurile acestea necesită timp, până când se stabilizeză campania ta, mai ales dacă aceasta este una nou pornită.
Pentru că Google™ pune pe primul loc utilizatorii săi, ține foarte mult la calitatea informației pe care o oferă acestora, deci anunțul campaniei tale trebuie să fie foarte relevant. Mereu apar update-uri și diferite tool-uri Google™ cu care urmărim conversia, vizitele în timp real, costul unui click sau conversii și în special sugestii de optimizare foarte utile.
Așa cum am mai precizat, cea mai plăcută parte a serviciului de promovare CPC este că vei fi taxat doar atunci când clientul accesează anunțul tău. Evident apare imediat întrebarea legată de numărul de click-uri pe care un utilizator îl poate face asupra reclamei noastre, mai exact dacă vom fi taxați de nenumărate ori. Din fericire, Google™ intervine imediat ce sesizează orice tip de fraudă. În prezent, colaborăm cu parteneri ce ne oferă software specializat în monitorizarea traficului de tip fraudă și deci eliminarea aproape totală a costurilor inutile.
Tot în ajutorul clienților săi, Google™ vine cu cel puțin două opțiuni de afișare a reclamei tale: rețeaua de căutare și rețeaua de display. Rețeaua de căutare se bazeză pe cuvintele cheie căutate/targetate direct de utilizator, iar rețeaua de display se referă la afișarea reclamei tale în cele peste 2 milioane de site-uri web partenere Google™ ce au o secțiune specială dedicată reclamei web. Există și alte tipuri de campanii CPC foarte des folosite, cum ar fi cele de tip Remarketing, ce se bazează pe „urmărirea” vizitatorilor ce au accesat deja reclama noastră.
Pe parcursul activității noastre, atunci când discutăm despre promovare în online, ne lăudăm cu peste 300 de campanii CPC din domenii de activitate diferite. Acest lucru ne-a ajutat să căpătăm o experiență vastă și este foarte posibil ca atunci când ne prezinți afacerea ta ce urmează a fi promovată, noi să știm deja ceea ce avem de făcut.
Comunicare este, în viziunea noastră, un alt aspect foarte important al calităţii unui serviciu web. Ne gândim aici la comunicarea în timp real, dacă se poate, a activității campaniei de promovare. Din acest motiv, noi am dezvoltat un sistem ce raporteză periodic tot ceea ce s-a întamplat pe perioada promovării, de la costuri per click, rată de conversie, poziția cuvintelor cheie, până la numărul de apeluri telefonice pe care le-a avut campania respectivă.
Pentru ca tu să ai cele mai bune rezultate și să fii la zi cu toate tendințele pieței, noi te ținem informat constant. Implicarea echipei noastre este totală, pentru că numai așa putem avea o colaborare de lungă durată, iar tu ai garanția că nu vei cheltui banii pe o reclamă online ce nu are rată de conversie.
Pentru a concluziona, credem în colaborări de lungă durată, respect și mai ales profit de ambele părți, deci vrem să reții faptul că suntem mereu transparenți față de toți clienții noștri, mai ales că este normal ca orice investitor să primească acces la tot ceea ce doreşte și să poată lua singur o decizie corectă, atunci când vorbim de promovare web.